Gött!




Japp sovit riktigt gött i natt, inte vaknat en enda gång, tog en liten stund innan jag vakna av väckarklockan nu i morse också, d eva längesen, men fan så skönt jag sovit, men som pricken över i:et när jag vaknade hade jag ömma axlar & smått öm rygg efter alla lyft i går när vi tömde kontainern...
Men fan jag e glad för detta va de godaste jag sovit på länge :)

Älsklingen kommer föresten i morgon mys pys, sen bär de av till Dalarna på tordag eftermiddag/kväll :)



Satt föresten och kollade gamla bilder i går så hittade jag...
Den här:



Faktiskt en av mina favvobilder sen festkvällarna nere i Frillesås på stranden, Vallersvik :)
Kenny & Totte :)
Hittade denna då jag scannade in den till Kenny för inte så längesen, eftersom den karln med gillade bilden, och tyvärr hade jag ingen dublett i den.
Gillar den bilden skarpt i vart fall, de va då det alltid var Kenny & Totte, fulla & goa :)
Mina favvo guys :)
Typ vid solnedgång på stranden, minns den kvällen lite, de va då alla sprang runt & letade "ved" för vi skulle grilla korv =P
haha bra minne eller vad, och sen att vi skickade Peder och någon mer att inhandla korv & bröd tändvätska? =P
Eller minns jag fel?
Jaja nåväl, en av alla roliga kvällar i vart fall :)
Minnen minnen :)

nä nu ska jag göra mig klar att åka snart, men ville bara dela med mig av lite gamla minnen :)
Ja fan de va tider det, och det saknar jag, jag önskar ibland att jag fortfarande vore 17-18.
Och drack vodkan ren och bara betedde mig som ett svin =P
Att vi fortfarande gick till stranden & emellanåt hemma fester och för att inte glömma Kennys alla efterfester i hans stuga haha :)
Ja nä tider de va fan :)


ha en bra dag allihopa!
Pussar & kramar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0