I Götet hemma hos Helle :)

Gårdagen var kanon nice gick upp 9.30, vid 10.30 kom Obbe, så vi käkade lite frukost och han följde med ut med hundarna osv.
Efter det drog vi ner på byn, strosade runt lite, gick och köpte lite glass i de fina vädret :) sen åkte vi hemmåt igen, jag skulle göra lunch till småbarnen, så var hemma en stund till satt & chilla snacka massor :)

Sen senare åkte jag med Obbe igen då bar det av mot Mölndal han va så snäll och körde mig till Helles  jobb :)
Så fick Obbe träffa Helle en sväng med :)
Jag & Helle handlade mat, för vi skulle ha lite middag :)
Blev bakpotatis kräftsallad & vitlöksbröd :)
Kanoooon gott!

Sedan vandrade vi hem till Helle tog 1 timma, men de gjorde inget en skön promenad och massa tjöt, de mesta inne fattade sex, jag fattar inte hela kvällen i går handlade om sex, haha så sjuka kommentarer haha!

Sen kolla vi en film efter vi käkat den goooda maten :) förstörde nog de sista 40minuterna av filmen, då vi börja spekulera i om att hur vida vi kunde göra filmen mer lik en porrfilm, så ja vi kom väl på massa sjuka grejer dom skulle göra.

- dom gick ner i en källare med kedjor & mystisk atmosfär för att spela in ett avsnitt med lite s & m inslag hahaha!

Nja fan gårdagen va kanon, träffa & åka bil med " Obastian" som Perra bruka kalla honom =P
Käka middag och snacka sex hela dagen med Helle!

Ja just det, måste tillägga att helles "pansartrosor" är såååå sexiga, man blev verkligen tänd, muhahaha!
Kul kul!

Ska försöka hinna träffa Micha i dag med, för han hade inte tid i går tyvärr, så tänker väl ringa honom om nån timma och kolla läget, om han har lust / tid att ses :)
Hoppas de, inte sett honom sen min 20års fest, och det e fan snart 3 år sen :( eller nääää fan kom på att han va ju på min & Mias fest ju... då fyllde ju jag 21, så 2 år sen e det då.

Jaja what ever, ska fortsätta kolla Miami Ink nu medans Helle duschar :)


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0