Jag vill ha helg nu!


"Bara" torsdag i dag... denna veckan har känts som en evighet nu.
I dag e det exakt 1 vecka kvar på praktiken, någon förlängd praktik blir det nog inte säger ams, men OM dom skulle erbjuda jobb "måste" jag ta det för man SKA vara glad för de jobb man får...
Aja delvis sant delvis inte, visst folket e väl schyssta på Strands MEN  jag trivs inte där ändå... jag gillar inte cheferna... vet itne varför gillar dom bara inte, sen så som dom "behandlade" mig i början när malin sluta, som om jag vore en ersättare och ville se att jag kunde allt efter 5 dagar, nja...inte spec trevligt.
Men vi får se vad som händer.

Just de fan efter som jag inte skrivit sen i söndags har jag inte heller hunnit säga att brorsan (Obbe) fick sitt körkort i måndags!
Grattis så himla mycket så kul :)
Han kommer upp hit på lördag, ska bli kul, ska åka en sväng osv, han är en av alla dom som faktiskt kommer efter han tatt körkort :)
För hur många gånger har jag inte fått höra " MiaPia jag kommer upp till dig (direkt) när jag fått körkort" eller "Jag kommer komma upp till dig oftare när jag fått mitt körkort" 
Haha ja visst mans er ju hur de gått med det...

Men hur som haver, skit kul att Obbe äntligen klarat det :)
Och de ska ju bli jätte trevligt att åka på en tur med honom och ses på lördagen, kanon :)

Annars vet jag inte vad som händer i helgen, behöver i och för sig inte hända så mycket, blir nog hemma och chillar i helgen, va ju trots allt iväg förra helgen, plus det är lite tomt med pengar nu...
Ringde försäkringskassan i tisdag, bad om en ny lapp sen då jag var sjuk i slutet av Mars för hade slarvat bort den lappen, och kan då inte skicka in för jag behövde de pappret, men ja får hoppas jag får pengar snart iaf :)

Nu ska jag klä på mig "jobbe"kläderna, sen ska vi köra små barnen till dagis och ef0etr det ska jag övningsköra till jobbet, gött mos :)

Ja just det ja, glömt att säga, har fan inge liv hehe, går upp 6.30 om morgonen kommer hem 17.30, kommer hem käkar mat, ut i stallet, fixa häst/hästarna och rider & pysslar om dom, kommer in runt 20-20.30, kolla rlite tv, sen sova...
Ha fan inte hinner man med mycke annat.
Men skönt att komma ut med pollarna varje dag i vart fall :)
Speciellt nu när vädret är kanon.

Nää måste pysa ha en bra dag allihopa :)


see yá!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0