Praktikens första dag!



Ja just det ja glömde uppdatera eller ja ville rättare sagt tillägna Alex & Richard ett eget inlägg med gratulationer :)
Men jag fick praktiken på Strands i Fritsla, så blir inge Helle i dag tyvärr, sorry Helle att jag inte hinenr hjälpa dig med flytten, riktigt synd, men men du förstår ju hur det ligger till :)

Som sagt praktik ja, kl 8-17 varje vardag, det blir säkert bra:)
Känner mig ganska nervös ändå... med tanke på ny arbetsplats nya medarbetare, har ju träffat så mkt nya Chefer & medarbetare under åren, känns faktiskt ganska jobbigt med nytt nytt nytt så ofta.
ajaa lite magon för nervositeten, illa illa :(

Men blir nog bra hoppas jag håll tummarna för mig ok? :)

Ska göra mig i ordning nu ha de gött!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0