Sol,blå himmel & lördag :)



Japp jag är redan vaken hade egentligen planerat att sova till nu (9.30)
Men näpp blev väckt av 2st hundar (Tösen & Cherie bor ute hos mig undertiden Cherie löper).
Ja dom väsnades... sprang fram och tillbaka, dom ville ut, så ja jag kund eitne göra annat än att masa mig upp, för dom stog ju tillslut bara och glodde på mig plus Tösen gjorde "ive me five" rätt i nyllet på mig =P
Tösens mage lät helt störd och som väntat gav hon sig på att käka gräs när vi kom ut på stigen bakom stallet, hon stog väl och "betade" i säkert 15min, så jäkla segt, men till slut kräkte hon.
Sen fortsatte vi morgon kisse-turen.
Tösen vart skitenödig kort där efter och så skulle hon sätta sig och skita brevid en stubbe och vad låg det inte på den stubben?
Jo en liten ödla låg där och solade sig :)
Men den blev ju självklart skrämd av Tösen som snurra runt och inte kunde komma till skott och skita, så den sprang iväg i det halv höga torra gräset :)

Pratade föresten med Helle i tele i går till 00.30, vi pratade väl 1 timma eller så :)
Mycket trevligt, haha fick reda på så jäkla löjlig grej dessutom, Helles gamla ex hans nuvarande tjej hade ju kommenterat på helles blogg, så jäkla omoget.
Skrivit massa jäkla crap och "hotar" Helle med att hon ska förstöra hennes liv, HAHA!
Snacka om att vissa folk inte har något bättre för sig än att ge sig på och försöka trycka ner andra, patetiskt...
Hon e så jäkla rädd med tanke på att hennes kille (Helles ex) har hört av sig till Helle igen efter 1års tid, ja jag kan inte se det som mer än så att hon känner sig hotad av Helle och rädd att herr R ska försöka nåt med Helle igen, och måste därför skriva massa skit 1år senare.
Ja fan det finns många "stolpskott" här i världen, synd bara dom inte bara kan vara smarta fatta att det inte tjänar något till att börja "hota" och skriva elakt till sina killars ex, ja fan löjligare kan det inte bli.
Och Helle skulle aldrig i världen vilja ha den killen tillbaka efter vad han gjorde mot henne, nä fan han kan ha sin nuvarande tjej haha dom förtjänar verkligen varandra =P
Men men ja haha kul info, man fick sig ett litet skratt :)

Nu till något annat...
Blir förhoppningsvis ridning i dag, för farsan med, hehe får bli om nån timma eller så tycker jag, ska fan rida barbacka :)
Kännde i går kväll föresten att " undra om jag orkar åka in till stan i morgon?"
Känns fortfarande lite så, men fan vill ändå hitta på något, och Emme kunde ju tyvärr inte komma hit då hon inte fick lånat bilen.
Men ja jag tror det bär av till Götet i kväll, men inget säkert få se hur lat jag är haha, plus sticke rjag iväg i kväll lär jag missa grillningen får slår vad om att det ska grillas här hemma ikväll, men i fall de blir Götet blir det nog 3 flugor i en smäll...
Åka till Götet hoppa av vid Korsvägen, hem och hälsa på Micha, åka/gå vidare, dricka & tjöta med Ems och kanske slagga hos Helle i hennes nya lägenhet :)
Så var min idé men fan vi får se :)
Vad som hellst kan ju hända haha!
Jag e sugen på en iskall cider redan nu men det får vänta några timmar =P

Nänä ska inte skriva mera nu...
Men fan folk, kommentera!!!!!
jag vill ha kommentarer, mycket roligare så :)
Och då vet man att folk läser ens blogg/är intresserade av innehållet hehe.

Ha en kanon fantastisk dag, jag ska ut i solen och njuta en stund tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Madde koftbög

Tycker allt du komma ner hit till mig och hälsa på någon gång. Puss

2009-04-19 @ 09:02:14
URL: http://majgun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0