Tankar på att åka till Colombia?



Vart en kanon bra dag, vart ute en hel del, blev ridning i dag med :)
De va nice, gick kanon bra :)
Natalie & hennes kompis Lollo dom fick lov att rida Zacken, gick väl bra...

I går föresten när mamma körde mig till bussen när jag skulle träffa Emme & Mia så berättade hon att Partick ( min Colombia kompis) att hans mamma hade ringt här om dagen så mamma & hon hade snackat, så Kerstin (Patricks mamma) hade väl berättat att Patrick pratat om att han vill dra till vårt hemland Colombia men att hon inte ville att han skulle åka ensam, och jag har faktiskt tänkt på Colombia mycket det sista jag med, att jag gärna skulle åka dit...
Så jag mamma hade väl sagt att jag med ville dit då och att då kanske Patrick & jag kunde dra dit?

Så ja de tyckte jag lät som en toppen idé!
Så skickade iväg ett sms till patrick i går, fick svar i dag hehe, men han tyckte de lät som en bra idé så ska väl ringas/ses och faktiskt kanske planera en resa "hem till vårat land"

Hade vart en sån cool upplevelse att åka till vårt hemland tillsammans eftersom vi båda kommer där ifrån ursprungligen, från samma stad samtidigt!
Ja vi får väl se, men jag vill fan detta, ju mer jag tänker på det ju mer vill jag åka!
Gött att man sparat alla dessa år så att det finns cash till en sådan resa.

Nä fan så ska ringa lilla Patrick i veckan och prata llite med honom, om den goda idén :)
Häftigast av allt hade vart om alla i vårat "Colombia gäng" kunde åka tillsammans men nja jag vet inte, e väl lite si och så, Daniel har ingen av oss hört av på flera år :(
Vetti fan vad som hänt honom, mamma har ju ringt dom på Daniels pappas mobil men aldrig något svar och ingen återuppringning från dom när hon lämnat ett rösmedelande på hans tele svar :S
Sista gången vi hörde något av honom & hans familj va för några år sen när vi fick ett vykort och dom var ner till Colombia...
Sen Victor & Joni vet jag inte men fan skulle va grym att få med dom kanske :)
Vi får se, men mamma & Kerstin...Patricks mamma snackade iaf om att ses alla familjer och ficka eller något, vi har ju trots allt inte setts allihopa på några år, så det skulle va kul att träffa alla :)
Har väl i och för sig träffat Victor förra eller förrförra året då jag skulle va modell åt honom när han gick makeup utbildning i Sthlm.

Nänä nu orkar jag inte skriva mera.
Så jag får väl avsluta här :)


Men så ser mina tankar ut just nu, åka till Colombia! :)
Hoppas hoppas!


ha en bra kväll alla!

kramar.



Kommentarer
Postat av: Perra

du får akta dig för alla giftiga småkryp och bråkiga gerillagubbar isf =)

2009-04-20 @ 12:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0