Valborgsmässoafton.



Japp i dag är det Valborg.
Praktik i dag vad annars...och skulle inte förvåna mig om jag får sluta kl 17 som jag gjort alla andra dagar, dom verkar inte ha bågot som heter "halvdagar" när det e lite små speciella dagar.
I och för sig tycker jag inte valborg e så speciell...
Det var väl det mer förr, för några år sen när man drog in till Götet och det var fullt ös medvetslös typ...
Nja blir inge sånt i dag.
Har inget alls planerat faktiskt.
Helle jobbar...Mia skulle va med sina pojkväns bekanta,Emme vet jag inte riktigt, Obbe & patric skulle till kortegen....jag gilla rinte att gå på den, tycker inte det e så kul som allt annat folk, plus att det e trång och jäkligt med en massa folk knöendes längs avenyn...så nej tack.
Kenny skulle jobba och Micha har jag inte orkat/tänkt på att ringa.

Men äsch, blir nog lugnt hemma istället, funerar på lite bastu och några cider, det räcker gott och väl för mig :)
Men ja man vet ju aldrig vad som händer det kan ju bli något helt annat, men jag har inga förhoppningar.

Vaknade föresten med en små gnagande huvudvärk och självklart mens-ontimagenvärk...
Men magen har lugnat sig bara huvudet som värker lite fortfarande.
vaknade 2 min innan väckarklockan, jag fattar de inte vacknat innan väckarklockan varje morgon, skum =P
Nä fan nu ska jag äta min gröt och sen gör amig klar att åka...
Segt som fan!!!!



Ha en bra Valborgallesammans, och ta´t lugnt med alkoholen hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0