- - - - - -



jag jag sitetr här vid dumburken och gör inte så mycket.
Funderar väl lite hur de ska bli med helgen, jag åker ju upp på Punefestivalen i vilket fall även om ingen annan blir med.
För verkar som om folk har dåligt med pengar, har ju jag med äger egentligen bara 300 på mitt konto just nu, men jag får ta av mina sparade tillgångar för Punefestivalen ska jag då inte missa! :)

Får se hur de blir kenny har det ju lite kärvt med tanke på att han börjar skola och ska börja plugga på tisdag, Roccas hade börjat nytt jobb och ja han hade itne helelr så mycke casch.
Men Kenny skulle kolla med Flysjö & Pierre om dom blir med, blir dom det tar vi 2 bilar upp plus att då kanske man kan få med nån mer, jag frågade Emme om hon ville i så fall och hon verkar ju på, de e ju skoj :)

Ja får helt enkelt ser hur det hela slutar, jag evt i vart fall att det slutar med Punefestival vad som än händer för min del :)
Så jag oroar mig inte direkt men hade vart kul å åka ett gäng i vart fall :)

Yeye time will show!



see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0