2dagar efter Punefestivalen.



Jaha då var Punefestivalen avverkad, vi säger väl lite att årets Punefestivsl vsr lite utav en flopp, då banden som skulle spelat bangade ur, vädret var inte det bästa då det regnade några gånger under dagen/kvällen/natten.
Men vad gjorde det?
Jag hade då trevligt, min kväll var kanon,bortsett från för mycket dricka och att efter vi vart bjudna på whiskey inne hos Stickan vart minnet halvt borta ett tag på kvällen, bandet som skulle spela dom var lite väl inne på att "leka" rockstjärnor, det gjorde dom bara löjliga, men i det sorta hela bortsett från självgoda "rockstjärnor" tykna var dom också, och en annan idiot som skrek dra åt helvete åt och drämmer igen dörren framför nyllet på en då de enda man ville va att gå på toa... bortsett frpn det var kvällen bara bra :)
Kommer väl upp nån/några bilder här om ett tag skulle jag tro.

Med många bekanta ansikten och några nya :)
Jag har ju dessutom lyckats vricka/stuka foten de märkte jag i går morse, då de kändes ömt å när jag kollade ner på min höger fot var den svullen vad annars, så jag har haltat lig fram i går och lite i dag, men det börjar ge med sig så de var nog ingen större fara med det som tur var :)

Jag pyser hemmåt igen nästa vecka, för att packa mina tillhörigheter och för att kunna träffa brudarna en sväng.



Ja nä jag orkar inte skriva nåt mer ska väl strax krypa till kojs, ska dessutom kräva att Perra ska klia mig på ryggen :)
Hade vart gött det :)


natti natti gott folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0