Hemma igen.



Jepp jepp, kom hem i går kväll runt kl 21.
Är i stort sett hemma endast för att packa ihop miona grejor.
Just nu gör jag inte mycket, gick upp för 45 minuter sen (kl 9) och nu sitter jag ju här, kollar mina communitys.

I förrgår var jag & Perra föresten och kikade på kattungar som hans kompis hade.
För vi ska ju skaffa katt :)
Man måste ju ha katt när man bor ute på landet, plus vi behöveren råttfångare :)
Fanns 2st att välja på, Perra fastnade mest för den gråspräckliga och jag gillade den brun-svart randiga :)
Så ja katt ska vi ha men vi funderar lite på hur vida om vi ska ha 1 eller 2st katter =P
Ja vi får väl se :)

nä jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men i vart fall det blir packa denna veckan, kanske dra till Väröbacka och beställa tid för en ny tattoo :) Är fett sugen :D
Sen kanske Kenny skulle kika förbi på hemvägen från skolan på fredag.
På lördag bär det av till Helle hur i helskotta jag ska finansiera det då min bankdosa e hos Perra och frågan är om jag hinner få pengar till helgen, försäkringskassan är ju seg med att skicka pengar ibland...

Ja vi får väl se, sen hade jag fått 2brev hem där det var grejer som ska betalas, så blir 2000 fattigare, så ja fan jag har ont med pengar, men råga på att jag ska flytta känns lite kärvt liksom :(
Vet inte hur jag ska ha råd med götet riktigt...

aja de löser väl sig...


Kommentarer
Postat av: P-E

tycker inte om att du är borta från mag ='( =)

2009-08-28 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0