Ny vecka nytt regn.


Japp då har jag vart uppe i si sådär 20 min (9.25) jag är trött och har ont i benen, kanske de nya skornas fel?
Hehe japp bara att vänja sig hehe.
I dag händer inte mycket, tror jag inte i alla fall, hade gärna legat till sängs hela dagen iofs :)
Sen om de åska blixtra å regna hade gjort säng liggandet ännu bättre de hade vart mys =P

Men nja blir väl en seg tråkig dag i dag.
Föresten, vaknade vid 3-4 i natt va att postbilen körde på gården å lämna göteborgsposten i brevlådan, i samma skede vaknade jag med ett flin/skratt, hade en sjuk dröm haha, inte för jag kommer ihåg den nu men minns bara att jag tyckte den va skadad =P

På onsdag drar jag över till danmark, för att hämta upp kusin-vitamin vid båten och sedan ta nästa båt hemmåt igen, Daniel e ju fortfarande lite för liten för att ta båten över helt ensam, så jag åker dit å plockar med honom hem till Svenskmark, sne ska han vara hos oss till på lördag eller söndag.

Frågan e vad tusan jag ska hitta på då jag åker båt, men funderar på att chilla kolla taxfreen kanske sitta i baren o ta några cider/öl, ja vi får väl se, eller så blir de väl att man spelar en jäkla massa heheh.

Just det ja min karl e ju onåbar desssutom, går inte att ringa eller smsa...
Kunde ju vara trevligt om man fått veta hur läget ligger till, men aja han hör väl av sig tids nog.

Nu ska jag  käka frukost med morsan.


tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0