Säsongsarbete?


Jag sitter och bläddrar bland jobb i Dalarna, och har kollat in på många jobbannonser som är i Malung/Sälen.
Det finns ganska mycket jobb där till vintern med tanke på skidsäsongen och allt.
Och jag börjar faktiskt fundera på om man kanske skulle ta ett sånt jobb?
Varför inte egentligen?
Det gäller ju bara 3-6månader ändå.
Det kan ju kanske vara lagom och då är man ju sedan en erfarenhet  rikare? :)
Jag vet inte men jag funderar över det, det känns ju lite lockande faktiskt.

Ja nä jag vet inte men det är vad jag funderar över just nu...
Jagvill ju trots allt komma igång och jobba, och får jag inte jobb de närmsta veckorna kanske jag borde ta en ordetnlig funderare över Malung/Sälen?


Ja vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0