Snart.


Japp snart bär det av till Dalarna, för att av emd älskling & gå på Punefestivalen och leva rövare :)
mamma kör mig till Borås kl 13.

Har hunnit emd mycket fram till nu, matat & vart ute med hundarna, packat det sista för 1½ veckas vistelse hos Perra.
Sen så har jag vart  och köpt blomma till min bilskolelärare :)
Efter det gick jag till arbetsförmedlingen och lömna in den ifyllda lappen till försäkringskassan som dom ska skicka dit så jag får pengar denna månaden, sen så sist så var jag hos tandläkarn och de gick bra det med, inga hål :)

Och nu har jag nyligen packat med lite lunch att äta på vägen upp till Perra :)



Japp just nu kan inte livet bli så mycke bättre :)
Jag är glad!!!!


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0