Tidig läggdags!



Ja i dag får det bli tidig läggdags, ahde ju ganska stora sömn problem i natt, låg å vred o vände mig massor när jag sov hos Helle, ena gången var det katten som tjöt, andra gången var det Helle som pratade i sömnen, tredje gången var det katten som tjöt,fjärde gången va de Helle som snarka, femte gången var det katten som spydde, sjätte gången var det katten som attackerade en...så då stängde vi ut lilla diesel från sovrummet, men då blev det livat ändå massa jamande...
Fick nog till slut och gick upp 8.30...då hade jag vart vaken till och ifrån sen 3.30 tror jag.

Men ja så e det väl med katt bebisar vad vet jag =P
Går dags kvällen var trevligt, kul att se brudarna :)
Extra kul att träffa dom innan jag drar till Dalarna :)

I går kväll pratades det, spelades spel och dracks lite, dock vart det lugnt med drickat, vilket var skönt :)
Så drack väl 3 glas rödvin och 2 cider...
Efter sista glaset vin gick jag över till vatten, kände mig bara så törstig =P
Ja nä de va skönt, vill nog ta de lite lugnt efetr senaste fyllan på Punefestivalen, för den va riktigt rejäl å bakfyllan den helgen var itne att leka med, då de måddes illa å spyddes mellan 2-3timmar den morgonen.
Fick inte behålla vatten/läsk ens som jag drack då....
Så ja får cäl vara lite lugn nu fram över! :)

Var hos Helle till 14.45 i dag sen så gick jag till korsvägen och tog bussen hem kl 15.15.
Nu sitter jag här, ganska så ny bastad, riktigt skönt med bastu :)
Skall snart faktiskt pysa ut i stugan och sova!!!
E sket trött å ännu tröttare känner jag mig nu efter bastun.
Kommer nog somna riktigt gött :)

Aja fan ska avlägsna mig härifrån nu.


Tooddelooo =P


Kommentarer
Postat av: Annie

usch, slagsmål låter inge kul! e han ok? Jag kommer hem imorgon kväll, men åker till sthlm fre-sön.. Men party anytime bruden, är du hemma ett tag (veckor?) nu eller vad händer?? :) bastu-hejdå-party hos dig?? :D

2009-08-30 @ 22:06:03
URL: http://annieandren.blogspot.com
Postat av: Anonym

vaddå pratade ja i sömnen?? va sa jag?? åhh snarkade jag med?? sa du inte ju haha

2009-08-30 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0