Tisdag...


Japp tisdag i dag, grått å trist ute, smått duggregn emellanåt.
Vi ska snart åka till Visko i Skene och köpa gummistövlar till mamma & andreas, tror jag med ska köpa ett par kan ju kanske behövas sen när amn väl flyttar till Dalarna haha!
Äh behövs här hemma också då jag tror jag ska ut och plocka blåbär någon dag :)

Skulle inte förvåna mig om jag köper andra skor med, skulle behöva ett par nya "skejtskor", dom jag har nu e väldigt utslitna, å de e dom enda skorna jag inte får skoskav utav förutom kängorna då, men dome  lite väl varma att ha på sommarn =P
Innan hade jag ju alltid mina Converse men ja man såg ju hur det gick när jag hade på mig dom en hel jäkla dag på Seaside Festivalen i Falun i slutet av maj.
Dagen efter var det blåsor som täckte lilltårna & blåsor under stortårna, de va inte speciellt trevligt.
Fattar inte vad som hänt, jag som älskade att ha mina convers, men nu kan jag inte ha de längre, blir det så med ens kropp när man blir äldre???
Den klarar inte samma friktion, värme, kyla osv?
Ahh vad vet jag.


Nu ska vi iaf åka till Visko!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Hoppas du haft en bra dag!

2009-08-05 @ 00:15:44
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0