2 dagar kvar av 2009



Japp nyårsafton står inför dörren, detta året har gått hiskeligt fort.
Det har vart ett år med mycket bra och också en hel del jobbiga saker.

Jag tog i vart fall mitt körkort, flyttade hemmifrån ända upp till Dalarnas skogar.
Flyttade in hos Perra, och har bott tillsammans med honom, Mats & Pune i snart 4 måander (i januari).
Perra och jag har skaffat oss 2st katter, och jag har dessutom hunnit köpa mig en bil, vuxen poäng?

Jag e hem-hemma nu, och det är riktigt trevligt det med, ägnat all min tid sen 1 vecka tillbaka till familjen, men i morgon  bär det av till efterlängtade Götet, där ska jag träffa HellePelle, ringa Annie & se om hon har tid senare på dagen plus försöka tajma så jag springer på herr Fälth en snabbis i staden också innan han drar vidare mot Frillesås =)

På torsdag e det ju nyårsfirande, inte på hotellhalland då de jävlarna där fuckade upp allt.
Utan på pascha elelr vad det heller, blir nog awsome.
Får man träffa på många gamla godingar, plus andra trevliga.
Obbe & Patric blir med, Fälth ska emd det, thanks to me =)
Sen kommer mat träffa på Annie Linnea Kenny Roccas Baden Lisa  Totte och massa annat kul folk som man träffat förr ska bli så kul!!!!!
Jag har verkligen förväntningar på nyår, awsome ska de bli!
Och snygg som få kommer man vara dessutom!
jag längtar =)



Nu ska jag ut i stugan en sväng.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Var kul att se dej en snabbis förut,haha vart så chockad trodde först det var nån vakt som kom och peka på mej för jag köpte ut ;P Men kan inte jag få ditt mobilnummer,har inte kvar några av mina gamla nummer sen jag köpte ny mobil sist! Så kanske vi kan ses i veckan,ta en fika? Är du i stan på Fredag eller i helgen kanske? Har du lust får du gärna komma över imorgon innan du skall in till Kungsbacka? :) Kramar Camilla

2009-12-30 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0