Dan före dan.

Japp Julafton i morgon och jag ska erkänna jag har inte det minsta julkänsla trots snön...
Det suger.
Men får väl se om det blir ändring när julskinkan ska fixas i kväll plus mamma och jag ska försöka hinna baka något i eftermiddag/kväll också.
Ja vi får se.
Sen e det ju lite trist att käraste min är hemma i Baggbo,och inte ens vill fira jul... =(

Mys att vara hem-hemma lite i vart fall, med familjen & djuren =)
Ska väl slå in lite julklappar sen tror jag.


Ah vet itne vad jag ska skriva...



ha de fint...hej!




Kommentarer
Postat av: Lisa

härligt! Ja, det är sant, men är han ingen julfirare?

Jag är för en gångs skull klar! tänkte vara klar med allt i tid, och slippa hålla på och vela i mellandagarna... God jul på dej! =)

2009-12-23 @ 23:55:28
URL: http://lisaochzelda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0