I kväll smäller det!



Japp jag ser verkligen fram emot denna afton =)
Förfest?
Ja Fälth skulle väl med Flysjö till Mia där Kenny å fler befinner sig, Fälth vill ha md mig men hur de blir med den saken vet jag inte, jag tror faktiskt jag drar till Annie =)
Jag kan behöva allt "kvinnlig" hjälp jag kan få med att snöra korsett för kvällen, då jag var så dum och grejade mina nyårsnaglar i natt =P
Men resultatet blev bättre än förväntat, fast jag tror ändå inte det överlever till kvällen, känns svårt.
E skit rädd helatiden att pajja mitt mästerverk =P

Så här ser det ut i vart fall =)















Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha de superkul ikväll :)

2009-12-31 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0