Morgonstund har guld i mun.



Jajjemen, uppe innan tuppen i dag till och med.
kl 6 vaknade jag av inte så ovanligt dessa dagar, pojkvännens väckarklocka, som dessutom snoozade 30min.
Ganska svårt att somna om då.
Så strax innan 5.30 gick jag upp gick på toa kom upp och fick putt på karln och sagt åt honom "gå upp...NU"
Lade mig i sängen men julbelysningen och lampan i rummet på....
gick upp 5.45 igen gjorde frukost och grabbarna skulle precis åka då.

Så nu sitetr jag här, vaken, knappt trött...har ätit frukost och ska väl slå på nån gammal film och hoppas man somnar 1-2 timmar till, vilket faktiskt inte är troligt.
Ska göra lite eld också nu tror jag.

Gårdagen var slapp, datanördade en del av dagen, sen började jag läsa ännu en ny bok, den verkar bra hittills i vart fall =)
Sen så kl 14 knackade Johanna på och undra om jag skulle emd ut på promenad, jajjemen, vi traskade och tjötade hela vägen till Bjursås skidbacke, ringde grabbarna tänkte träffa på dom en sväng...så vi var väl framme runt kl 15.... men inga pojkvänner i sikte, dom hade fullt upp.
Dock väntade vi i onödan till 15.20 skulle jag tro, då ringde vi och checka läget, så vi traskade hemmåt i mörkret.
Så vi var hemma vid 17 tiden.
och Killarna dök ju inte upp förrän efter 19, tur vi inte väntade längre haha!

Jaja ska göra brasa nu sen kola film.


Ha en bra dag allesammans.









PS. i morgon bär det av hem-hem till västkusten, Kinna & familjen =)
ska bli så kul & mysigt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0