städa byrå/ lyssna på fet musik!



I går städade jag ur min garderob och omorganiserade bland alla kläder, blev ett bra resultat, och i dag har jag rensat ur myna byrålådor och organiserat om där med.
Plus sorterat mitt smink osv.
Sen så lyssnar jag lite gamla brännskivor.
Jäkligt kul =)
Många minnen som dyker upp, typ låtar som spelades när man var med Helle, Alex,Busen, Kenny, Totte, Micha å gänget...när vi va nere på stranden osv.
Plus låtar från min 18 & 20års fest.
Jäkligt fett!

Just nu spelas det FET trance/rave ur mina högtalare på datan =)



Nä fan massor av minnen vill jag lova!
SÅ jäkla kul!



I eftermiddag blir det Curry-köttfärssås & spaghetti till middag =)
Mums!!!!

Jag har föresten kommit på vad jag ska köpa till Perra i julklapp så de blir nog kanon skulle jag tro hehe.
Yeye allt för i dag då.
Har föresten fått med brorsan på att hänga med till "hotellet" på nyår!
Gäller bara att fiska med sig Fälthan också då!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0