TRÖK!!!!



Seg dag, riktigt tråkig, hade planerat att gå ner för de långa backarna ner till Konsum, handla lite, och sedan gå alla backarna upp hem.
Men nej blev inte av...hade ont i foten i morse, varför vet jag inte, men de tog emot & gjorde ont när jag gick...eller ja...går, för de känns fortfarande.
Så har suttit och letat jobb på alla de möjliga jobbsajter på internet.
Hittade ETT jobb som jag kunde söka...men sen när jag skulle kolla närmre på det fanns det itne kvar verkade det som.

Annars så städade jag lite blad mitt smink..slängde lite gamal shit plus testa lite ögonskuggor och funderade över, nyårs makeupen hehe.
så jag kletade väl på lite dittan och dattan för att se om det kunde bli nå bra =)

Patric och Obbe blir med på Nyår!
Göött!
Och Fälthan ska jag få med mig också, Peder insisterade också på att få med honom =P
Så de ska vi väl kunna fixa hoppas jag!



Bild på min lilla resa genom ögonskugge provningen =P








Jag tror de får bli åt silvriga hållet...det e mer nyårs-aktigt =P





Kommentarer
Postat av: Annika

Det silvriga är riktigt snyggt, passar fint till nyår.

Jag längtar efter julen för då kommer du hem...Älskar dig Puss Puss

vill ni ha kylen ???

2009-12-10 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0