Uppe med tuppen/morgon pigg =)



Sitter och mumsar rostad macka med ost.
vaknade 6.45 av Perras väckarklocka.
han & Mats ska ju jobba i dag med, böra kl 8.
Efter väckarklockan ringt kunde jag inte somna om...en av anledningarna var att Perra inte gick upp =P
Jag blir så nojjig med han ibland.
Får för mig att han stänger av väckarklockans snooze och ska somna om och komma till jobbet för sent.
det har ju hänt förr =P
Plus att ibland snoozar han ända tills det e 5min kvar innan dom ska åka...elelr ja han brukade göra så förr, men jag har då fått karln till att käka frukost haha!
ja då får man ta sig upp lite tidigare =)

7.20 gick han upp, fast jag va uppe lite innan då jag gick på toa och sen tänkte göra lite eld i kamin =)
Vart lite frusen så nu eldas det =)

Funderade på att lägga mig och sova en stund till men nja, jag skiter nog i det.
E inte det minsta trött faktiskt.


Nja vet inte vad mer jag ska skriva.
ska käka upp min 2:a macka nu sen blir de ett glas saft & apelsin =)


ha en bra dag =)




Kommentarer
Postat av: Annie

Tjo, härligt vinterväder ni har! Och fint hus, verkligen :)

Nyår blir av nu!!!! Vi har fått in fler betalningar och väntar tillochmed på en del till som ska svara, så det här ska nog ordna upp sig riktigt grejt!

Hör av dig när du är hemma tjejen! kram

2009-12-20 @ 22:42:21
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0