Måndag...

Jahaaa det var ett tag sen jag uppdaterade här ser jag, så hm...jag tänkte uppdatera lite :)

Har vart en hel del bad, sol, slöa mysa :)
Var tysklands tripp i helgen med Pappa & älskling det var trevligt, å gött att ha fyllt upp med ytterligare flak med cider =P

Sen har de vart annat i görning med, kommer bara inte på vad =P
Har vart både bra och dåligt nu sista veckan, vissa saker som vart mindre kul än andra, men fan de löser sig till det bättre snart :)

Min älskling e i Ullared med Pune & Amanda nu, dome på en liten visit på västkusten nämligen, blev inte md till Ullared då jag satt på ams och väntade i 1timma på att få prata med nån i kundtjänst elelr vad man ska kalla det.
Så sa åt dom att åka utan mig.
Plus att fick ett getingstick under foten i fredags, eller jag tror de va det, men har utvevklats till en liten röd svullnad som kliar och sticker i titt som tätt, värst va de väl med kliandet å stickandet i går, men de känns bättre i dag iaf :)

Synd Pune & Amanda skulle bo ute i stugan i Falkenberg, hade ju tänkt bjuda dom på bastu kväll/ grillning & alko i veckan innan Perra drar hemmåt, men de hanns itne emd denna gången tyvärr, men de kommer väl fler gånger :)

Nu orkar jag inte skriva, vet föresten inte heller vad jag ska skriva, ska nog lira lite PS3 =P


ha de gött hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera :)

2009-07-14 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0