Rygg ont.

Fy faen efter bastu i går kväll, ett glas rödvin å att glo på film, ja jag blev döds trött!
Kämpade för att orka se hela filmen men, lyckades visst inte somnade, vaknade, somnade vaknade, gick ut i stugan somnade sten hååårt =P
Men gött va ju det, tror fan jag sovit i sama ställning hela natten, vilken resulterade i ont i ryggen =S
Och trött som ett svin var jag, fick ju inte sovit spec många timmar mellan fredag & igår, men de gör inget var ju ganska värt det ändå, för som sagt fredags va nice! :)

I dag åker pappa, natalie & andreas på husvagns semester, mamma o jag blir hemma så då blir det hundpassning.
Sen får vi se vad som hände ri veckan försökte få grabbarna boys att komma på grillning å bastu i veckan med men dom ha rju jobb att sköta, bara bästis som e på semester denna veckan, så ja får s eom han dyker upp och hälsar på en sväng, hade vart trevligt.


Nänä ska inte sitta här jätte länge till, eller jo kanske, jag vet inte orkar inte någonting, mina ögon ser suddigt emellanåt och min rygg är inte som den ska, jag vill sova, men icke då, får bli tidig säng gång i dag...


Ja föresten fick för några dagar sen höra av en person som var med på midsommar att en ganska nära vän till mig snackade skit om mig den kvällen, fick god lust att fråga om detta stämme roch faktiskt säga att om personen i fråga som snacka att den kunde kommit till mig om de var något som störde den, men nä fan jag vet inte om jag orkar bry mig, vet inte jag orkar bara inte...
Hade väl trott att den personen om någon kunde säga saker till mig.
Men aja jag tror jag skiter i det, nu vet jag man få vara på sin vakt.


Men men nu skiter jag i att skriva mer, jag orkar inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0