Uttråkad!

Ja fan asså de senaste dagarna har vart svin trista, varför vet jag inte men ja dom har bara vart extremt långtråkiga!
Men ja man kan inte ha kul jämnt.
Hoppades ju på besök i veckan men nja de kanske inte fanns tid till det, var ju inget bestämt heller, men de hade vart skoj.
Minns att Fälth snacka om att kanske komma åt detta hållet denna helgen, så får se om man får tag på karln och om han skulle mot borås, götet eller kungsbacka?
Hade vart kul att råkas, vi får väl se.

Agnes växer och frodas föresten, eller nej kanske inete har nämnt här i bloggen att mamma hämtade valp för ca 1 månadsedan, lilla Agnes :)
Hon e så söt, ska väl slänga upp en bild på henne här med :)

Satt å funderade lite förut plus kollade igenom de få bilder som inte försvann med den extra hårddisken som la av för mer ca 1 månadsen.
Och ja då kände jag bara suget efter att jag vart sugen på att ha fest!
Så jag funderar lite kring det, angående möjligheter till det, det hade vart kul, om inte annat får jag väl ha utflyttningsfest i höst när jag till min förväntan flyttar???
Jo håller tummarna för flytt då :)

Ja nä nu orkar jag inte skriva mer här, ska kolla efter något och äta känner att det börjar suga lite i magen efter mat =P


Ha det götti göttan göd :)




Lilla söta Agnes, hon har så roliga miner för sig ibland =P


Kommentarer
Postat av: Annie

Jaa, ha en fest i höst - då kommer jag förbi :)

Ska försöka få upp lite bilder också, fick typ sjuttifemtusen på eiffeltornet idag.. kasnke räcker med en :P

2009-07-29 @ 22:01:44
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0