Dagen börjar dåligt!



Ja jippi jag är redan vaken...
Jag har vart vaken sen 6.50, då börja Cherie hund faaan att "lipa" bädda i såffan, krafsa på ytterdörren, ja hon va allmänt dryg trodde hon skulle ge sig efter ett tag men icke!!!!

Låg och försökte somna ifrån hennes oväsen i 20 min med det gick fanimej inte!!!!
Blev grymt irriterad, näst intill förbannad!
Tog mitt täcke o kudde och gick...nästan halv sprang ner för trappan slängde upp grinden så jag kom ner från trappan ...
flög på hund fan nöp mig tag i nackskinnet på henne drog henne halvvägs in i vardagsrummet, gav henne en kick i arslet och hon gick och lade sig i soffan och höll käften och somnade!!!!

Men vid det här  laget var jag pigg och "uppjagad" låg och vred och vände mig i 15 min sen tappade jag hoppet om 1 timmas sömn till!
Nu är klockan 7.30 om en timma ska jag upp enligt väckar klockan, och fan vad glad jag hade vart om jag fått sova den tiden jag skulle, men nej!!!
Cherie jäveln är skendräcktig och tror hon ska ha valpar, eller att hon har valpar,hon vill ut och gräva ner sig under lekstugan eller bastun, eller så bäddar hon som ett helvete i soffan!!!
Idiot hund!!!

Ja och jag e ju själv hemma för mamma,pappa, Natalie och Andreas e på campingen där dom ska fira midsommar, med fam. Olsson.
Så jag sa mig kunna ha hundarna hemma i dag tills dess att mamma ska köra mig till Frillesås.
Men fan jag ångrar min godhet bittert!
Min sömn blev flrstörd och jag är inte road alls utav det!

Ja jag hoppas resten av dagen/kvällen/natten blir skit bra!
NU ska jag masa mig upp och duscha!
sen blir de frukost och göra sig i ordning, eller tvärt om?
Frukost först sen duscha & göras i ordning?
Jaja får väl s ehru det blir, ska stänga av burken i vart fall...


GLAD MIDSOMMAR GOTT FOLK!
Plus grattis på 12 års dagen till Natalie som fyller år i dag...

Plus hinner ju inte skriva i mon så jag skriver grattis på 24års dagen Kenny!!!!



ha de gött hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0