*****



Ja nu sitter jag här vid dum burken... jag sitter och funderar.
Sitter och rotar bland gamla bilder, speciellt sen början då Perra & jag sågs i Bulgarien plus då vi började ses strax efter hemkomsten till Sverige.

Jag funderar och jag känner mig verkligen till ro att veta vad jag vill med livet, vad jag vill med kärleken till min kära dalmas.
Jag börja sätta flytten i verk direkt när jag har de förbaskade körkortet i handen, jag ska flytta liter mer norr över, lite mer i mitten av landet, i självaste Baggbo i Bjursås, i de röda lilla huset med vita knutar ute i skogen på landet, bosätta mig med min kille min fästman....fästman det lät konstigt inte direkt det jag brukar säga, Perra e liksom min kille, men fästman? det låter så gammalt :) men ja min fästman....haha blev sagt många gånger nu men får ju lov att smaka på rodet lite :)  och på köpet när jag flyttar får jag ju lillebror Mats dessutom, inget som besvärar mig det minsta, nä jag känner verkligen att det är så mitt liv ska se ut i hop med den killen jag sprang i i på min suparesa till Bulgarien ihop med Mia.


Han jag är förlovad med och vart förlovad med i snart 1års tid.
Jag kan inte tänka mig en annan kille, visst han har sina brister, men jag älskar honom inte mindre för det, jag är inte heller perfekt, men jag hoppas han älskar mig trots mina brister, mitt humör och mina värderingar...

Ja detta blev ett sjuhelsikes seriöst inlägg.
Men så är det, jag vet inte vad mer jag ska skriva...

Så jag ska väl sätta punkt för i dag....
Ska strax få i mig  lite käka, är hungrig!
Ha de gött hej!









Kommentarer
Postat av: Perra dalmas

det är lugnt söt, jag älskar dig mest över allt i hela världen =)=)

2009-06-24 @ 15:15:08
URL: http://skitperra.myhood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0