PISS VÄDER!



Ja här regnar det för fullt, regnat sen i går kväll och ska tydligen regna några dar till!!!
Mysigt med regn men ändå inte...
Mysigt ligga inne kika ut och se det ösa ner, och kunna sätta sig titta på nån film :)
Men att vistas ute är väl ingen hitt direkt =P

Så vad händer i dag då?
Jag vet faktiskt itne va dsom händer, ska kolla Asterix & Obelix film med barnen, sen blir de läsa massa teori....jag ska försöka mig på att vara lika duktig som jag var här om dagen :)
Läsa minst 1 timma? :)
I kväll lär väl inte hända så mkt heller, men bara skönt va ju trots allt på galej förra helgen plus de blev en del rödvin så...hehe =P
Men man vet ju som sagt inte om det ändras vi får se.
Jag e typ sugen på film & popcorn med nån polare men så lär det inte bli...för jag orkar då inte åka nånstans.
Vi får se vi får se ;)


Just nu ska jag inte göra nånting alls :)
Invänta film-time med småbarnen =P

ha en bra regnig dag =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0