Söndag....

Jajjemen söndag ännu en gång, jag har vart trött å seg hela dagen, sen när morsan kom hem från Andreas fotbolls match blev jag bara grymt irriterad och önska att hon kund evart borta resten av dagen med.
För det enda hon gjorde var att klaga,klaga,klaga!
På allt & inget, och tyken som en jävla bich skulle hon vara dessutom.
Jag tål det inte, men som tur var hade jag vett på att hålla käften och bara säga "Mmm..visst", annars hade de väl blivit ett jäkla liv.

Sitter å smuttar på en Dry Gin/Grape Tonic, så jäkla gött!
Å kall å god är den dessutom :)
Riktigt läskande gott!

I veckan händer väl inte så mycket, blir la plugga körkortsteori och övningsköra, bara kämpa på...
Finns inte så mycket att göra om veckorna, fick i och för sig en kallelse från AMS i torsdags, så jag ska dit nu på fredag, jäkligt segt men men får väl se vad som händer.

Jag undrar jag om de kommer något se värt på tv i afton?
jag e sugen på att ligga framför tv´n och glo på film i kväll :)

Nä nu vetti fan vad jag ska skriva.
Så jag sätter punkt här för i dag.

ha de gött hej!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet hur de känns att inte ha ngt att göra på dagarna. Är riktigt tråkigt att bara gå hemma. Men sånt är livet, i guess.

2009-06-08 @ 08:46:49
URL: http://majgun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0