Student.





Japp i går var det student som gällde!
Morbror Arto....hans tjejs dotter Sandra tog studenten i går, riktigt nice!
Dock när vi kom hem till dom vart allt segt som fan, men tillslut fick jag fatt i rödvin hehe :)
Sen efter 2timmar fick man äntligen äta också =P
Gott som faen :)

Grattis till studenten "Kusin" Sandra!
Och tack för all god mat & dricka :)

Senar epå kvällen var Obbe snäll och skjutsade mig ner till Frillesås, för en liten peng jag inte ens hade haha!
Då jag till min förfäran när jag steg ur bilen upptäckte att jag inte hade med mig min väska =P
Dååååligt haha!
Men men jag klara mig för det.
Fick låna lite cash av Kenny i morse när det bar av hemmåt =P
Ja så i går va de student, mat, alko, Kenny, bad & tjöt :)
Så jäkla bra dag :)

Åkte till Kungsbacka ganska tidigt i dag, där Obbe hämtade upp mig, han behövde snacka lite för de hade hänt lite saker :(
Vi åkte och hämta min väska, tjötade med Robin ett tag sen fick obbe sina pengar och vi åkte vidare mot Kållered, där blev det Mc Donalds och käk :)
Stackars Robin haha ringde å väckte den stackarn =P
Men han masade sig upp och jag fick min väska :)

Nu e jag hemma har vart hemma  ca 45 min nu.
Jag e ganska seg då Kenny & jag inte somna förrän runt kl 4 i natt tror jag, tjöt tjöt, sen att jag vakna kl 9 och var mega pigg i morse, gjorde inte saken bättre heller då jag nog behövt några timmars sömn till, haha men fick tillslut kickat upp karln och sugit ur honom på hans enda pengar han hade kontant i plånboken, Tackar för lånet =P
Men hem kom jag och jag fick min väska haha!
Och mat i magen innan hemgång också dessutom, och i sällskap av Obbe :)

I dag blir lugnt tror jag hehe, varför fira Sveriges national dag?
Så gay! =P
E ju inget direkt att fira...
Nja alkoholkonsumtionen får räcka den som var i går, jag är nöjd, och jag höll mig borta från Kennys Jäger denna gången dessutom haha!
Kände mig riktigt stolt :)



Nänä ha en bra Svensk Nationaldag får jag väl önska er alla, jag ska ut och upp på hästryggen om ett tag hade jag planerat!
Men först ska jag klunka i mig mängder med vätska, jag e super törstig =P













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0