Torsdag.


Japp snart har hela denna veckan också gått, i morgon är det  vecka sen vi firade midsommar och allt bara va så bra de kunde bli.
Och fortfarande är allt suveränt, vädret är kanon, varmt som satan å solen steker som faen!
Kom precis in har legat ute och solat en stund, typ 40-50 min nånting :)
Läst lite teori, hade tänkt jag ska lägga mig på soffan här i vardagsrummet och läsa lite mer hehe :)

Ska ringa Kenny boy om ca 45min också hade jag tänkt, ringde i går vid samma tid men ja han var väl inte vaken, och vaknade inte heller då man ringde, men ska testa i dag igen hehe.
För som det ser ut blir det Frillesås i helgen med älskling, blir i vart fall hämta min mobil & jacka plus bada i havet hehe.
Sen hade de inte vart fel att träffa grabbarna boys heller.
Ja vi får se vad helgen har att erbjuda ;)

Perra kommer i vart fall på natten mellan freda & lörda, mys mys :)
Denna gången vet jag så slipper bli skraj när nån knackar på min dörr kl 3 om natten haha :)
Nästan så man kan lämna dörren olåst så att det bara e för älsklibngen att krypa ner under täcket hos mig :)

Ja nästa vecka blir väldigt mycket att tänka på, men det löser sig nog hoppas jag, oooh ja just det i morgon åker mamma och hämtar hundvalp i Norge, en liten Bracco Italiano valp blir det denna gången, jätte fina hundar, men ja jag erhåller fortfarande min åsikt i detta om att 5 hundar är fööööör många!!!
hade räckt med 4, fyra e max budet alltså!
Men ja de e ju mamma som bara gör sig mer jobb, för snart flyttar jag ändå så då blir de kämpigt, men som sagt "her choise, her life" så ja... blir inte mycke till problem för mig i vart fall sen när jag flyttar :)
Visst kommer sakna ihjäl mig efter våra hundar, emn då kan jag ju alltid åka hem till dom då & då, eller låna nån/några av dom upp till oss haha :)


nänä nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag läsa teorin, sen ska jag ut och sola "min baksida" haha!
ha de kanon i de suveränt varma vädret där ute :)



See yá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0