You made my day! ;)



Japp var på ridtävlingen i X antal timmar, typ 4 timmar eller något, var väl rätt kul att kolla på, gick väl okej för Natalie i vart fall.
Efter det kom vi hem jag städade ordning stugan fort som attan för Nelly, Sara & Deras killar kom på besök :)
Riktigt nice :)
Alltid lika trevligt med besök :)
Sen att alla 4 vart här på besök 2 gånger inom loppet av 1 månad typ, det e plus poäng absolut :)
Jätte kul :)
Synd bara att dom inte kunde stanna på bastu och lite bärs/cider :)
Men det kommer ju helt klart fler gånger :)

Blev massa tjöt, lite öl/cider & tv-spel :)

Tack så mycket för besöket ni gjorde min dag :)
Ännnu en gång :)
Vi syns snart igen nog, men då kommer jag till era trakter hehe :)


strax blir de gott grillat kött till "kvällmat":)
Kom precis ur bastun så känner mig ganska slut hehe, emn va fan :)

dagen har vart helt okej, riktigt bra dag faktiskt :)



Mums jag e sugen, magen kurrar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0