Forts.

Japp får väl fortsätta lite smått eftersom jag blev avbruten förut i mitt skrivande.

Fint väder i dag med vart det 1vecka nu ju :)

Kanon!

Perra åkte nyss iväg till Kinna-skroten, skulle kolla nåt till bilen.

Jag sitter här å chillar, försöker komma på vad vi ska hitta på i dag, Perra vill ut i det fina vädret med vad ska vi göra?

Åka någonstans? Gå någonstans? Dricka några "kalla" i solskenet?

Jag vet inte riktigt alls, men något lär vi hitta på för det vill jag.


Fick föresten inte fört över pengar för korsetten än som jag vann, skulel gjort det i går, men ja jag fattade itne riktigt hur jag skulle gå till väga :(
Perra fattade inte heller riktigt...men ska be farsan fixa det i dag, men det blir senare för nu e han ute i skogen & sågar ner lite trä´n...


Nu när det  es å fint väder längtar jag till våren & sommarn ganska så mycket :)
Hade vart härligt att sitta ute på helgerna om kvällarna å dricka å ha de soft, som förr i tiden :)
Ja då när vi satt nere vid havet nere i Frillesås det var tider, kul som satan.
Nä fan jag vill ha sommar & det snart!


Vet inte riktigt vad mer jag ska tillägga?

Jag har faktiskt en liten hälsning till en person jag tror läser här lite då & då. =P

Kenny: Jag tycker lätt vi ska försöka ha en "reunion-fest" hade lätt vart kul om vi kunde fixa något sådant :)
Eller vad sägs, vi har ju ändå vart lite inne på det spåret :)
hade vart kul som satan iaf :)
Vi får väl se vad som händer längre fram i år :)



Nog med text här idag ha en bra dag, ut i de fina vädret med er! :)


Ville uppdatera med en liten bild här på bloggen :)  Denna bilden gillar jag nämligen mycket :)  Jag & Helle på nyårsafton :)

Uppdaterar med en bild på mig & Helle sen nyårsafton :)
Gillar denna bilden :)
Så gullig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0