Fredag kväll.

Vilken jävla skit dag det vart idag, gick till ams i borås helt i onödan kändes det som!
Med tanke på att jag trodde ens coacher/handledare från Academedia skulle dit, vilket dom sa i onsdags tänkte jag att de tva bäst man visade sig där så dom kunde pricka av att man vart där eller liknande... men näää ingen av dom där, för jag ringde efter föreläsningen och undra om man skulle komma ner till lokalerna men icke sa nicke bara att åka hem...
Jävla as hade ju kunnat sluppit det som jag tycker är så onödigt åka fram & tillbaka.
Idioter!

Sen på bussen hem fick jag en fet illamående attack, vattnades i munnen hela resan hem, trodde verkligen jag skulle spy, men näpp klarade mig, sen har jag vart sängliggande hela dagen när jag kom hem.
Försökte sova också med tanke på min dåliga sömn, men näpp gick itne så bra, fick väl sovit 1timma som mest under de 5timmar jag låg till sängs med öm mage & smått illamående.

var bättre sen gick upp kl 18.30 efter legat å pratat med Perra en stund, han hade grejat med bilen hela dagen iaf så hehe.

Snart ska vi ut med hundarna och kolla resultatet på Let´s Dance.
Sen blir det väl ut i stugan, kramas lite & sen försöka att sova.



Hej då, ha en trevlig afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0