Fredag.

Host host!
Go morron, ja somnade gött som fan i går kväll men vid 00.30-01.00 nån gån gång vaknade jag av världens kill i halsen som om ett hårstrå satt i halsen hostade som en idiot, hostade, harklade mig,gurglade slem, spottade & fräste.
Kväljde som fan och var övertygad om att jag skulle spy denna gången men näpp, bara hosta så jag kväljde och hasen kändes torr som sandpapper.
Klunkade 1glas Cola & 1glas vatten, tog en tablet Strepsil, sög på den och sen till slut efter många om & men och efter X-antal meter dasspapper för snytning så somnade jag...
För att vakna igen runt kl 5 med hosta igen...
Kunde inte somna om denna gången så låg vaken 1timma & kollade på tv.

Lade mig sedan till sängs igen med hopp om att Johnblund skulle vara god nog och skänka mig några timmar sömn till.

Och ja de gjorde han tackar för det.


Men kl 9 i morsen kom farsan å skrek, gubb jäkel säger jag bara, inte kan han ta lite hänsyn till den stackars sate som legat & hostat hela natten som har ont i revbenen av ansträngning?

Som framför allt sover kass pga hosta om nätterna, nej nej skrik du & fäll elaka kommentarer gör det!

I will remember!



Så min början på dagen vart skit & irriterande, och skulle inte förvåna mig om den fortsätter vara skit, för nu e jag redan pissed!


På åter seende!

/Mia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det kan nog bli riktigt coolt i för sig.. lite annorlunda :).. Vad var det för tävling då?

2009-03-27 @ 11:27:11
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja, jag äger inga korsetter, som man kan ha bland folk :D, i för sig.. jag e mer en pumps människa, har väl runt en tio par :).. haha händer ju då o då att man ser ett par som man bara mååste ha:D.. Vad fick du betala för den då?

2009-03-27 @ 12:38:28
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0