Go middag!

Japp hej igen gott folk, hemma igen var på de dära "vuxendagiset"  i ca 1timma, fy fan höll på att dö av tristess, samma procedur där som på "framtidscentrum" som jag gick på i kinna för kanske 2år sen, så jäkla trist, nä jag gillar det fan inte.
Snacka om att ams inte har bättre för sig än att skicka folk på sådant, eller ja jag kan fatta att det e bra att skicka lata/ickejobbsökande människor dit, men jag e uppe med tuppen på mornarna, och söker jobb bara jag vill, men nu faktiskt för en gångs skull vill jag egentligen bara skita i det för jag vill ha mitt körkort å sen flytta.
Och sen ser jag det som lit eonödigt att söka massa jobb för om jag får körkortet snart flyttar jag ändå, å då måste man kanske greja med uppsägningstid osv, drygt för när jag väl har kortet i handen vill jag flytta med det samma så det så!

Ja ett jäkla vuxendagis verkar det vara fy fan, kräkas på det!
och med råga på allt ska man vara där 5dagar i veckan, det kommer bli lika med min död!



Kom hem iaf hungrig som satan har käkat lite ost & kex med älskling riktigt mumma :)
Hade ost & kex kvar sen "ostbrickan" i fredags :)

Ja nu vetti faen vad älskling & jag ska hitta på i dag vi får se om vi kommer underfund med någon trevlig aktivitet =P
Just nu sitetr jag här lite & Perra puzzlar barn puzzel haha!





Nu ska jag föresten försöka mig på en stycke bild på fredagens ost-bricka =)







Mumsigt =)
Så nu ska jag avlägsna mig, tror nästan jag e sugen på lite bio eller liknande i kväll, hade kunnat vart mysigt eller?
Få se vad plånboken & Perra tycker :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ost bricka för mig i helgen ! blev sugen nu! vilken söt duk :P

2009-03-27 @ 10:12:02
URL: http://marybu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0