Lördag.

Jaha ja, ska väl uppdatera här orkar inte skriva något om mig så det får vara för jag orkar inte :)
Lördag i dag, vaknade 7.30 första gången i dag, efter det vaknade jag var 10-15minut ända fram till 8.40.
Sen ringde Perra vid tio-kvart i nio.
Pratades lite och det lät som om han inte skulle komma till helgen, han sa han va på väg hem från Pune efter att ha somnat där på en efterfest.
Men vi sa hejdå & jag skulle ut & fodra & släppa ut hästarna, och tänkte bara på hur irriterande det kändes att han antagligen inte orka & tänkte komma, vi som skulle vara med fira Obbes pappa som fyllt år plus bjuda dom på brunch ihop med mamma & pappa.
Lite som tack för förlovningspresenten dessutom.
Så tänkte väl att ja idiot! =P

Men när jag väl var ute i hagen och hade lagt ut höet så ser jag en volvo som parkerar på gården, trodde först de va grannen som ibland komemr och letar efter Bamse (hunden) då han ibland springer hir bort till oss =P
Men ack så fel jag hade de va älsklingen som kom och hade kört hela natten, en riktigt glad överraskning =)

Men nu ligger han & sover så sött på soffan inte så konstigt kanske efter att ha kört bil hela natten plus innan det vart fylle-chaffis åt polarna.
Tror jag ska väcka honom strax och kanske ta en bit mat för börjar bli lite små hungrig.
men brukar ofta låta bli då han alltid ser så söt ut när han sover :)



Japp så planerna för i morgon blir brunch nånstans i närheten av Fjärås, på Skårs gård, skit mysigt ställe & brunchen ja vad ska man säga fantastiskt gott om inte annat, kan jag varmt rekomendera för andra att åka dit en söndag någon gång och avnjuta alla de godheter dom har där :)
Ska föresten bli jätte kul att träffa Obbe & familj :)

Nä nu ska jag lyfta på arslet och slita mig från dum-burken =P


Ha en bra dag allihopa nu ska jag väcka min dalmas som sover på soffan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0