Magont/illamående...Fredag kväll närmar sig.

Japp ont i magen och mår illa gör man, var åpen och tog mycke mer mat än jag egentligen klarar av åt bara hälften av de jag lagt på tallriken, men ändå vart de för mycket nu mår jag bajs =P
men ja jag har ju bara mig själv att skylla =P

Ikväll bli soft, kolla sista Let´s dande (Hoppas Annika & magnus vinner).
Sen vetti fan vad som ska hittas på sova kanske?
I morgon blir med lugnt tänkte jag skulle vara hemma & vila upp mig i helgen, ska ju på intervju på måndag angående en praktik plats på Strands i Fritsla, dom behövde folk, och ja antar dom tycker det e billigt & bra med praktikaner istället för anställa? Vad vet jag?
Nåväl får jag det slipper jag i vart fall att åka till Borås vare dag för nån/några timmar på "vuxendagiset".
Bara jag slipper det blir jag glad :)
Bästaste Kenny ville väl hittat på något i helgen, men sorry dude, kände jag behöver vila upp mig, dekommer fler gånger ;)
Hade vart kul och gjort nåt men som sagt vila... vila :)

Ska försöka få de till så jag kan hjälpa Helle med flytten på onsdag, får man se en skymt av Alex med sin mage med hade vart riktigt trevligt :)
Ja vi får se, kan nog annars dra en vit lögn för AcadeMedia haha!
Att jag ska på nån intervju eller liknande.
Och på tal om onsdag, då flyttar Emme hem från England :) men hon skulle till fjällen med det samma så blir att ses efter det då, läääängtar :)
Får du komma på besök så tar vi pollarna på en sväng :)


Tycker man borde fira Emmes hemkomst med lite "home coming party" hade vart awsome, sen är jag faktiskt kraftigt sugen på att supa till, det var längesen nu (om man inte räknar gången hos Peder & jag å Kenny drog hem o jag blev packad på Kennys Jäger han hade i frysen hahaha!)
Nä fan jag vill ha trevliga damer i sällskap & sen bli full & odräglig!
Jag e party sugen, och magen kurrar efter alkohol haltiga drycker i alla dess sorter :)
Så Emme gumman vad säger du en sup på att du kommit hem låter inte det som en plan? ;)




Föresten!
TattooExpo  3,4 & 5:e april?
Nån som e på eller? ;)





ha de gott nu ska jag lägga mig på soffan för nu när maten sjunkit ner ännu mer så känner jag mig ännu mer illamående & nästan spyfärdig =P
Illa illa.

Ha en bra afton i kväll.
jag ska föresten äta Pepparchips & dricka läsk, liten tjockis fredag, nu när aptiten dessutom börjar återvända efter en tids sjukdom.




see yá!










En bild Perra tog i helgen typ =P
Snäll kommentar dessutom =P

Kommentarer
Postat av: emme

yes de later som en grymt bra ide!! :D ska bli sa kul att ses igen.. sakna!

2009-03-29 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0