Måndag.

Jaha söndag i dag ja, vart en helg till belåtenhet.
haha nää skoja bara jag e en dag sen måndag i dag ju =P
Fredagen va softa kikade let´s dance och sen kollade vi filmen australia, rätt bra faktiskt.
Sen i lördags kom ju Perra, trevligt trevligt :)
I går var vi på Skårsgård med Familjen Olsson, himla trevligt å mys =)
Alla käkade ju som faen haha, stora jävla berg med mat hehe, å Thommy e lika kul som alltid med sina skämt & komentarer, han har aldrig slut i förrådet alltid nåt kul, såskratta mig nästan till tårar vid flera tillfällen :)

att träffa Obbe var kanon med men fan vad han babblar ibland hehe, tur han babblade mest till Perra, var trött å seg ett tag så skönt att slippa lite hehe, sorry Obbe =)

I morgon ska jag på nån grej via ams, så jäkla trist nån jobb/praktisksökar grej i borås på nåt som hette acdemedia så jävla trist, hatar fan ams, jag vill bara spy på de jävlarna!!!
Som om jag itne vart på liknande skit grejer innan, nä fan gillar det itne för de har så gott som inte gett mig ett ända skit!
men ja e ju tvunget annars får man ingen "ersättning" så ja fuckers!

Perra åkte iväg å handla cigg...så sitter å passar på att blogga lite, hade tänkt lägga upp mina första bilder på bloggen men nja får bli en annan dag hehe men de kommer det kommer =)

Var föresten på Ullared i dag med Perra morsan & farsan, hittade typ inget elelr ja rättare sagt sovit ganska kasst i natt så orkade inte riktigt bry mig om att kolla så noga på grejer, så blev inte mkt köpt men e ju bra det iofs, billigare så :)
Så köpte mig en Children of bodom cd, makeup-borttagning, nagelsax & en påse skalade valnötter haha!
Men ja lika bra att spara money eftersom jag traderar helt plötsligt som det e =)
Har ju några fina auktioner på G, ett par snygga leopard skor med hög klack :)
Och en jäkligt snygg & söt korsett som jag vill ha =)
ja vi får väl se om det blir några vunna auktioner :)

Baj bajs vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Tycker Perra ska komma snart så vi kan steka korven & käka en bit mat :)


japp tack för i dag slut för i dag ha de gött!



PS. vill tacka HellePelle :) du e så söt, tack för de fina raderna om mig i din blogg, awsome att du kom på besök för några helger sen de va kul och mys som faen=)
Och bara att komma upp fler gånger det gör mig bara glad :)
Love you darling!


DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0