Onsdag.

Onsdag i dag och min mor e snäll och ska köra mig till Academedia i Borås i dag, schysst då bussarna e krångliga i dag, ska kolla upp tiderna bättre i dag efter jag slutat.

Gårdagen va trevlig efter jag kommit hem från Borås, satt vid burken en stund & sen bestämde jag & Perra oss för att hitta på något i det fina vädret så åkte faktiskt en sväng till stan för att strosa i slottskogen =)
Ringde Obbe & plockade upp honom i Lindome:)
Packade också mackor & varm choklad.
Så vi strosade runt där 1timma eller 2, mysigt och härligt i solskenet =)

Efter det åkte vi hem till Obbe och kolla film och fick middag där med nice nice =)
Filmen var nice, men fan vad långt trodde aldrig jag skulle komma hem, ville bara hem sista timman för att hinna duscha å så innan de blev för sent.
Hade också tankar om att Perra & jag kunde åka förbi Alex & säga hej då Perra var sugen på Café Skåne, men som sagt fick middag hos Obbe plus filmen tog aldrig slut hehe så tyvärr blev de itne så denna gången....typiskt, tyckte ju de va  en strålande idé =)
Men men.

Nu ska jag göra mig klar för att åka till "vuxendagiset", har verkligen avsmak för de där, känner mig nästan smått illamående angående det, usch, nån form av ångest typ.
Jag gillar inte ångest!

Ha de gött! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0