Sängliggande hela dagen.

Nästan legat till sängs hela dagen, natten var itne den mysigaste heller, nog att det e mys att sova med sin älskade men vart mer vaken än sovit, min hals va som ett helvete i natt, brändes som satan, kändes som den höll på att frätas sönder, att svälja var en enda plåga =S
men fick väl sovit lite iaf, de 2 resterande bröderna Rapp anlände föresten i går kväll också, alltså Mats & Micke, så dom skulle få slagga här :)
Så dom käka lite när dom kom å drack några pilsner, jag gick och la mig efter man sagt hej, för jag va helt fucked up med feber halsen som brände och hes som ett as.

Bröderna åkte en Tysklandstripp på morgonen i dag nämligen :)
jag har vart sängliggande så gott som hela dagen, haft feber, men halsontet var näsan borta när jag vaknade sista gången i morse runt kl 12.
Gick å duscha också kändes skönt, men har haft en hemsk hosta i dag, låter & känns förjävlig.
Har man väl börjat hosta "ordentligt" går det inte att sluta för då går det inte att andas, helt stört, så har några gånger hostat så jag nästan kräkts och nästan kvävts av syre brist, och då har det kommit upp en rejäl och vidrig slem klump, fy fan säger jag bara!
Så slem finns det allt nånstans. usch!

E hes fortfarande , har ganska kul åt det själv ibland, speciellt när man skrattar för de låter så extremt löjligt så då börjar jag skratta ännu mer, vilket inte e bra för då kommer hostan och nästan tar kål på mig, men ja fan hesheten e så otroligt ful haha!
Så i vissa lägen måste jag skratta =P

ska lägga mig och vila lite för kl 22 börjar lite av mina bevakade auktioner på tradera att närma sig sitt slut, så ska buda lite :)


Men nä fy fan vilka hemska 3dagar, vart helt orkeslös, ont i kroppen, huvudet,magen,halsen & feber.
men kan inget annat än att säga att fy fan vad gött e hellre jätte sjuk än går till Academedia dit ams som sagt skickat mig, sorgligt men sant att man föredrar att vara sjuk.


Fick föresten medelande av kenny förut som hade lust & ses till helgen, emn ja får se hur helgen ser ut vet ju inte om älskling stannar över helgen eller om jag ens e frisk då.
Får se, men annars kommer det ju fler gånger :)


Jaa för fan snacka lite med Alex i går med, stackarn har de lite crappy med graviditeten, fan gumman hoppas alt går bra jag håller tummarna för er, tänker på er!



Nu ska jag sluta skriva för börjar känna mig yr nu.
hej hopp!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0