Söndag.

Sovit hyfsat i natt ändå...
Känner mig ganska så pigg i dag.
Känner mig även på lite bättre humör i dag med än vad jag gjord ei går eftermiddag & kväll...
Mamma har föresten blivit sjuk nu verkar de t som, åkt på Natalies Ellas & min "influensa" så ja segt.

Blev inte att jag somnade med det samma i går låg nog vaken i 2timmar och vred & vände på mig, men tillslut slocknade jag, somnade väl runt kl 12.
Helle ringde också efter kl 22, trevligt att tjöta lite :)
Så "sällskapade" henne medans hon väntade på sin buss hem från sin kompis Sofia.

Smsade herr John i går med haha, kom in på lite "oldstuff" haha tycker det e ganska komiskt att han fortfarande har skuldkänslor osv för det jag fick stå ut med för några år sen haha, men ja det e väl inte mer än rätt eller? =P
Visst de va jäääkligt fult & elakt gjort, men i efterhand skrattar man lite åt det med tanke på att han fortfarande mår dåligt för vad han gjort :)
Ja nä fan mycket ska man vara med om tydligen.

I mon ska jag på intervjun får se hur jag ska ta mig dit bara med tanke på att mamma verklar lagt sig sjuk nu...
Ja men det löser sig hoppas jag, sen fan vill jag inge hellre än att åka till stan på onsdag å hjälpa Helle.
Sen föresten tjötade jag med Micha på msn och fick en fråga "MiaPia varför hälsar du aldrig på mig nät du e i stan?"
Men saken e ju den att jag inte vart i stan på ganska länge, så om jag kommer iväg till stan för att hjälpa Helle nu på onsdag ska jag försöka plinga Micha och kika förbi och säga hej :)
Då blir han nog glad. =P
Han började babbla om middag å grejer men de behövs ju inte även om han vill visa hur duktig han blivit på att laga mat hehe, knas!
Så vi får se vad veckan har att erbjuda.

Jag hoppas i vart fall på en praktik plats så jag slipper "vuxendagis", och så att jag kan slingra mig på ett bra sätt så jag slipper "vuxendagis" på onsdag :)

TattooExpo helgen som kommer med, det vill jag på, ingen annan som är sugen eller?
Jag  e sugen, men inte direkt den som skulle gå ensam på nåt sånt hahaha!
Så kom igen folket va fan bli med då!!!












Förra året va trevligt, gick jag Alex,Nelly,Sahar & Perra på TattooExpo, trevligt att traska runt kolla tatueringsbåsen, tatuerare, grejer dom sålde piercings, dom visade en branding med, såg inge vidare skönt ut hehe.
Sen var det ju tattoo tävling osv, sen så var ju Lizardman där och uppträdde!
Han var så extremt jäkla awsome, så kul snubbe!
Lätt att man vill se honom igen :)


Här enågra bilder, 2st på Lizard man dessutom :)
Kick ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0