Trött...

Ja kände mig bara trött, eller kanske rättare sagt utmattad....så bestämde mig för att ta en liten "lur" på soffan, så det gjorde jag, känner mig fortfarande helt slut men nja försöker hålla mig uppe...

Mycket snurrar i huvudet just nu...
Många frågor.
Efter tidigade i dag...
Ibland vet jag varken ut eller in och jag känner mig...hjälplös?
Vad kan jag göra?
Jag blir bara så... jag vet inte, ledsen,orolig,rädd,sårad...
Jag hatar känslan av otillräcklighet, jag känenr mig otillräcklig...
Till ingen nytta alls.
Jag vill inte det ska vara så.
Snälla, tänk, fundera, inse, ta tag i det.
För din skull.
För det funkar inte att leva så.



näpp inget vettigt att skriva jag känner mig bara kluven mitt itu i dag.

Vissa dagar känner jag mig bara som ett stort jävla frågetecken...

                                            













                                                                                            ?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0