12-13timmar bil.


Japp bar av till Dalarna 5.30 i morse och vi var framme vid 11.30 tror jag, så det tog runt 5 ½ timma att åka dit, och samma tid hem.
Mycke trevligt, träffa Älskling & storebror Mikael, pappa fick köpt motorcykeln av bröderna Rapp, stannade på lite kaffe också, men allt va kanon, förutom vädret, de regnade i Baggbo =P

Jag tror jag ska sova snart, e ganska trött sov lite på vägen men nja inte tillräckligt tror jag =P
sov 3timmar mellan freda-lördag och 4 timmar mellan i går & i dag...
Så det kan va dags för sängen snart tror jag =P

Ska kolla klart på den kassa filmen på 3:an sedan blir de sängen...måste bli =P


Sen måste jag tillägga att jag saknar min fina Dalmas massor!
saknar dig!




natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0