BESLUTSÅNGEST!!!!!



Som fan dessutom, Mia vill på Peace & Love, vilket jag med vill, först pratade  hon om att hon skulle dit med sin kille å folk, men nja blev väl inte så, så då har vi pratat lite om det, hade vart jäkligt kul, men de e ju så sent på kommet 3veckor innan liksom, känns extremt stressande... jag vet inte alls vad jag ska göra, plus att jag känner jag har en del andra grejer att göra mitt i allt också, men jag vet inte, vill ju men timingen kunde vart bättre, man ska ha tält, stormkök,mat,sovsäckar, dricka osv, osv.
Nja fan jag vet inte.
Plus att hade ju hoppats älskling skulle gått med mig på det med, men av nåt konstigt sammanträffande då Mia & jag snackade om P & L så skrev Pune till henne på msn, och då hade han sagt att han,Reine,Perra mf. skulle gå så ja då ska väl min kära gå med dom då???
Jag vet inte.
Sen e de en del grejer som kom upp i skallen nu... som faktiskt känns som det är som så, kan inte skriva vad men de känns bara så jäkla fel på ett sätt.
Jag vill inte vara........det... för de känns lite som så?
Eller?


Ja vi får se vi skulle fundera under helgen, men i vilket fall annars kommer det ju fler gånger, e ju itne sista festivalen på jorden liksom hehe, kommer fler inte bara p & L utan de finns ju fler andra festivaler i hela Sverige.
Jaja man dör ju itee om man inte går på det, har ju klarat mig hela mitt liv utan förr så hehe =P



Men som sagt f et äcklig & jobbig beslutsångest över hela grejen, jag gillar inte ångest!
Jag blir stressad och det tenderar till ont i magen, inte bra. :(


Nänä ska steka lite blodpudding nu.

Ha de gött hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0