Faen då.

 


Inte nog med att det är upp & ner här, så ja kom en lite dålig nyhet, Kenny ringde förut, han blir inte med till Dalarna på Seaside 29/5 =(
Han håller ju på att pluggar å så, och han har ju självklart ett stort prov bara nån dag efter den helgen vi ska iväg slutprov tror jag det var till o med, plus han skulle jobba extra natten mellan söndag/måndag, och då går ju ännu en plugg dag bort, men jag förstår självklart ska han plugga gärnet så han klarar det!
Mycke viktigare än att parta hela helgen, de e bra bästis fortsätt så, jag håller tummarna för att du ska fixa provet :)
Så blir de party någon annan gång efter det hehe :)
Tråkigt att han inte blir med men som sagt det kommer måååånga fler gånger. :)

Så vi får se hur det blir, blir nog tåg upp då istället för bil...då planerna var att vi skulle åka i Kennys bil...
Men de löser sig hehe, tåg funkar ju det med :)
Och nu återstår det ju att se om Patric & Roccas blir med, fast blir dom inte det, så bangar i vart fall inte Obbe & jag, vi åker då en sväng till Dalmasarna ändå =P
Jag tror då de blir kul i vilket fall hur det än blir :)



Ja... nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera!
Men denna dagen kunde inte fått en att känna sig mer nere än vad jag gör nu!
Den började ganska bra med Ullared osv.

Men sen gick det bara käpprätt åt helvete!
Sen blev jag smått irriterad på en till grej förut men jag orkar inte hänga upp mig på den, men tyckte inte de va spec kul i vilket fall...
tänkte väl bara "Jahopp..."
Jaja allting löser väl sig, jag vet inte, orkar bara inte alls.
Orkar inte ens tänka på det för då känns det fucked up!


Men det som absolut besvärar mig mest och får mig förbannad är "han"
Jag kan bara inte sluta fundera!
Jävla skit!
Ett skott mitt emellan ögona skulle han ha!
Så jäkla fult & elakt gjort!
Ingen tanke på....alls över huvudtaget!
Svin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0