Fredag.



Regnig tråkig dag, men jag känner mig på bra humör :)
Vårt nya fosterbarn som ska flytta hit snart kommer i dag och ska stanna till söndag, och han fyllde år i förrgår så då blir det alltså tårta i dag :)
Gött mos!
Fan alla här hemma fyller ju år i maj ju!
Mamma,jag,barnen, Timon :)

Ska läsa lite teo sen när vi käkat också.
Blir pannkakor till lunch i dag, så jäkla gött, en riktig tjockis dag :)
Ska nog gotta mig med en lite rödvin i kväll :)

Sen får vi se om Obbe kommer förbi i morgon, hade ju vart trevligt med lite påhälsing av någon :)


Va till borås i dag, köpte ett par snygga "skor" ta 3 betala för 2, så jag fick dom av morsan, fast för halva priset då för de va ett av dom dyrare paren, så ny ryker min sista 100lapp på kontot och jag ligger på noll!
Men ja snart är det pengar i kassan igen hoppas jag :)

punkt slut .




Kommentarer
Postat av: emme

VA??! missa ja tårta :O inte bra :P min kalender e inte rätt uppdaterad hehe... får nog ta a bjuda dig på tårta snart känner ja!

SJUKT snygga skor måste ja tillägga ;)

2009-05-23 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0