Grå dag.




Japp det är grått & trist ute, och regnar gör det också, skit trist, vet inte riktigt vad som händer i dag...
Måste i vart fall få bokat teori & uppkörning innan slutet av veckan känner jag, jag vill!

Blir nog inte mycket gjort i dag, måste föresten till Arbetsförmedlingen och lämna in en lappsom ska till Försäkringskassan som ska skrivas på, så jag får ut mitt aktivitetstöd denna månaden...
äger 200kr månaden ut så de e ganska knapert i kassan :(
Men jag klarar mig nog.

Helgen ser ganska planerad ut, Kenny kommer antagligen i morgon ( vet inte riktigt hur det blir då jag inte hann/komihåg att ringa honom i går efter jag kom hem från Arto & Marie)
Men får hoppas han kikar förbi, hade vart trevligt var ett tag sen jag såg karln nu.
Sen på lördag kommer Emme :) och stannar till söndag :)
Då blir det massa ridning och utevistelse, ska bli nice :)

Jäkligt nice när folk kommer på besök någon gång, Kenny & Emme är väl dom som har minst ont utav att ta sig hit?
Känns i vart fall så...

Men ja kul med besök från 2 polare under samma helg, ganska ovanligt om man säger som så :)
Och jag är glad :)

I går var en slapp dag, satt mycket vid burken, lagade lunch och var ute på en ridtur med Zacken.
Sen hände väl inte mycket under dagen...
Åkte till Lindome för att hämta My little ponys som mamma ropat in till mig och min pony samling :)
Så innan vi hämtade dom så kikade vi förbi Arto & Marie, blev bjudna på pastasallad och glass :)
Det var kanon gott :)
Så vi var väl där i 3 timmar eller nåt, riktigt trevligt, vi blev bjudna på Sandras student också, så får väl se om vi kommer iväg på den eller inte, hade vart nice, gratis mat e aldrig fel eller hur? haha! :)


Näää nu orkar jag faktiskt inte skriva något mer, och vet i och för sig inte vad jag skulle skriva mer heller så.
Jag får sätta punkt här tror jag :)


ha de gött....hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0