Grattis på födelsedagen Mia!



Japp ännu en brud som blir snäppet äldre i dag!
Grattis Mia på födelsedagen!


Och ja gårdagen var riktigt lyckad, åkte på Saras fest med Älskling, Obbe & Roccas fick vi med oss också!
Jäkligt nice fest!
Orkar itne skriva så mycket, är det något som ligger i folks intresse finns vilde uppe från igår på Http://maizan.bilddagboken.se

En kul grej som hände e i morse runt 4.20 när Perra & jag kom hem var att, jag ringde in på morsans mobil plus ringd epå hem nret, men ingen svara och jag ringde då mer än 1 gång hehe.
Så ja Älskling och jag kom väl fram till att vi kunde sova i hans bil, emn de va otroligt hårt och obekvämt, så jag kilad ein i stallet & upp på hö-loftet, bäddade med ett nästan oanvänt flis-täcke som är Galles, var mycket mjukare att sova på hö än nerfällda säten i bilen hehe.
Vart lite kyligt men ändå mysigt :)
Inte varje dag man sover på hö-loftet ju :)


nänä ska hjälpa mamma packa upp mat påsarna nu!


Ha en bra dag allesammans :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0