Grattis Sara 22år i dag!



Ska börja mitt inlägg med att berätta en riktigt nice födelsedagspresent jag glömt nämna, för förra fredagen då jag drog till Helle efter Valborgsfirande fick jag ju min födelsedagspresent i förskott :)

Fick ett spel må tro =P
Sanning & Konsekvens =P
Så det tycker jag vi ska spela snart de verkar ju kul, tur det e alkohol inblandat, får fanns några pinsamma konsekvenser måste jag säga, mycket involverat med "inslag av sex" haha!
tack Helle, det blir spela av någon helg fram över tycker jag :)

I dag är det Saras 22årsdag, är bjuden på fest dit men jag kan absolut inte bestämma mig om jag orkar gå på det faktiskt, visst tråkigt men sant, vet inte ens om jag e sugen på alko...
Ja vi får se hur det blir e ju några timmar kvar tills kvällen :)

Åkte föressten till stan med Älskling & Obbe i går :)
Vi åkte först hem till Obbe för att hämta upp honom, satt där ett litet tag...drack kaffe :)
Sen åkte vi mot staden, men då kom vi på att fan klockan e runt 16-17 rusningstrafik?
Nja så vi ville inte chansa så ställde oss faktiskt i Mölndal, och med tanke på att vi va i Mölndal svängde vi förbi Alex :)
Tänkte att de kunde va kul att se hur det var med Alex & hur det var med lilla Tara om hon vuxit sen sist:)
Det hade hon minsann :)
Ja riktigt kul att träffa Alex & Lillan  en sväng :)

Sen tog vi oss vidare in mot Götet, shoppade lite present till Sara dessutom.
Efter lite lite shopping drog vi upp mot Chalmers upp till Perras kompis Olof och hämta Perras mössa som han glömde när vi va dit & söp lite för någon månad sen :)
Så tjöta med honom ett bra tag...trevigt trevligt :)


Orkar inte skriva mera...
Får väl tillägga och erkänna det som så att jag i går på väg in till stan fick mig en stor besvikelse på vägen in.
Ja jag kände mig grymt besviken faktiskt....




Nä nog om detta, städa blir det nu, och känna efter om jag känner för fest i dag.
Löser sig, löser sig :)


Sen vill jag säga att Älskling var värdenns gulligaste i natt...
Allting blev bara så jäkla jobbigt!
Och jag mådde inge vidare...
Tack söt för att du finns!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0